سخنان فلسفی از با تجربه ها

سخنان فلسفی از با تجربه ها

نصایح تجربه ها و سخنان فلسفی
سخنان فلسفی از با تجربه ها

سخنان فلسفی از با تجربه ها

نصایح تجربه ها و سخنان فلسفی

حکیم ارد بزرگ : تنها آشیانه خرد ، راستی و درستی است .

 آدمیان فرهمند ، دلدادگی و عشق را همواره در درون خویش ، جاری می بینند . حکیم ارد بزرگ
در نهاد عشاق آتشین مزاج ، هوشمندی شگفت آور دیده می شود ، عشقی که شراره های هولناک آن ، می تواند جهانی را به آتش کشد . حکیم ارد بزرگ
آنگاه که مردم بر داشته های خویش آگاه باشند ، دیگر تن به ستم نمی سپارند .  حکیم ارد بزرگ
در عشق ، شرف و آزادی هست زندگی و پاکی هست ، نام عشق برازنده هر کار غیر شرافتمندانه ایی نیست . حکیم ارد بزرگ
مهربانی ، هدیه پاک گیتی در درون همه ما آدم هاست . حکیم ارد بزرگ

تنها آشیانه خرد ، راستی و درستی است .  حکیم ارد بزرگ

_______________________


بازبینی طرح جامع حمل و نقل    
۱۳۹۴\۰۸\۰۹ - ۳:۰۷ PM


رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهر سازی: طرح جامع حمل و نقل مورد بازبینی قرار گرفته و امید است با نهایی شدن این طرح فعالیت های توسعه حمل و نقل را عملیاتی کنیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمد شکرچی زاده در نشست خبری در پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی گفت: زلزله یکی از بلایای طبیعی است که بیش از 80 درصد شهرهای بزرگ ما در مرکز زلزله قرار دارد.


وی افزود: مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی سامانه ای طراحی کرده و مجموعه اطلاعات شتاب نگارها و سابقه زلزله در این سامانه برای اطلاع عموم مردم در دسترس قرار گرفته است.


شکرچی زاده همچنین گفت : در چند سال گذشته تعدادی از کارخانه های آسفالت مورد بازبینی و ارزیابی قرار گرفت و گواهینامه دریافت کردند و ادارات را موظف به خرید آسفالت از کارخانه های دارای گواهینامه فنی تولید قیر کردیم.
-----------------
پیگیری منویات رهبری در دیدار با کارگزاران حج    
۱۳۹۴\۰۸\۰۹ - ۴:۰۷ PM


رئیس سازمان حج و زیارت: نخستین جلسه تبیین راهکارها و راهبردهای مختلف برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج، امروز در محل این سازمان تشکیل شد.

به گزارس خبرگزاری صدا و سیما ، اوحدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این جلسه افرادی از وزارت امور خارجه، سازمان حج و زیارت، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مجمع جهانی تقریب مذاهب حضور داشتند افزود: امیدواریم دبیرخانه متمرکزی برای پیگیری و تحقق منویات مقام معظم رهبری تشکیل شود.


وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج و تاکید بر موضوع پیگیری حقوق افراد آسیب دیده گفت: امسال 64 هزار زائر به عربستان اعزام کردیم که از سرنوشت 33 نفر از آن ها اطلاعی نداریم و این موضوع باید تعیین تکلیف شود.


وی افزود: جلسه ای چهارشنبه در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی برگزار شد و کارگروهی با مسئولیت معاونت کنسولی وزارت امور خارجه برای پیگیری حقوقی موضوع تشکیل شده است.


اوحدی گفت: کارگروه کارشناسی موضوع نیز با حضور صاحب نظران در بعثه مقام معظم رهبری تشکیل شده است تا بتوانیم راهکارهای پیگیری حقوقی را از طریق بین المللی، محاکم عربستان و محاکم داخلی دنبال کنیم.


وی افزود‌: موضوع دیگری که مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج بر آن تاکید داشتند، زنده نگه داشتن خاطره این فاجعه تلخ و غمبار است، فاجعه ای که زائران 26 کشور دنیا در ‌آن آسیب دیدند و بیش از 7 هزار زائر از کشورهای مختلف در آن جان باختند.


اوحدی گفت: خانواده های افراد آسیب دیده در حادثه منا، سازمان های مردم نهاد، شورای حقوق بشر و کمیساریای حقوق بشر می‌توانند نقش مهمی در زنده نگه داشتن فاجعه منا داشته باشند.


شناسایی ۳ پیکر ایرانی فاجعه منا


رئیس سازمان حج و زیارت: پیکر سه نفر از مفقودان ایرانی حادثه منا در روزهای گذشته شناسایی شد.

سعید اوحدی افزود: قبلاً اعلام کرده بودیم که اطلاعی از 36 مفقود ایرانی این حادثه نداریم ولی در روزهای گذشته پیکر سه زائر که به سردخانه مکه منتقل شده بودند شناسایی و به خانواده های آن‌ها نیز اطلاع داده شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود‌: امیدواریم در روزهای آینده تشریفات قانونی انتقال پیکر سه زائر شناسایی شده به کشور انجام شود.

اوحدی فردا به عربستان می رود

اوحدی با اشاره به اینکه فردا برای حضور در کمیته مشترک عازم عربستان می شود، گفت: موضوع اول این جلسه که دوشنبه برگزار می‌شود پیگیری وضعیت 33 زائری است که تا این لحظه اطلاعی از آن ها نداریم.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه موضوع پیکرهایی که بدون مجوز جمهوری اسلامی در عربستان دفن شده اند، پیگیری می شود.

اوحدی گفت: با هماهنگی پزشکی قانونی، DNA زائران مفقود و دفن شده از بستگان درجه یک آن ها گرفته شده است و ما فایل DNA ها را فردا همراه خود به عربستان خواهیم برد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم کنسولگری عربستان در تهران برای کارشناسان پزشکی قانونی نیز ویزا صادر کند افزود: امیدواریم در کنار فایل های DNA که همراه می بریم، پزشکان پزشکی قانونی نیز همراه ما باشند تا کار تعیین وضع زائران مفقود تسریع شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد