سخنان فلسفی از با تجربه ها

سخنان فلسفی از با تجربه ها

نصایح تجربه ها و سخنان فلسفی
سخنان فلسفی از با تجربه ها

سخنان فلسفی از با تجربه ها

نصایح تجربه ها و سخنان فلسفی

سخنان آموزنده


اگر آرمان برایمان هویدا باشد ، ابزارهای رسیدن به آن را خیلی زود خواهیم یافت . حکیم ارد بزرگ



می اندیشم پس هستم ، هستم چون فکر می کنم ، و فکر می کنم چون شک می کنم . رنه دکارت

 

بعضی از سخنوران نمی دانند با دستهایشان هنگام صحبت چه کار بکنند . بهتر است جلو دهانشان را بگیرند . متورمن کولن

 

خواست واپسین آدمی ، شناور شدن در بسامدها و امواج گیتی است . حکیم ارد بزرگ



هرگز نمی توان با آدمهای کوچک کارهای بزرگ انجام داد . سیسرون

 

اگر همه می توانستند از استعدادهای خود درست بهره بگیرند، دنیا همان بهشت موعود می شد که همه می خواهند . زکریای رازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد